تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

معرفی بهترین تفریحات کیش


جایروکوپتر جزیره کیش

یکی از تفریحات جزیره کیش که جدیدقیمت تور کیش بهار 97ا به مجموعه تفریحات کیش اضافه شده، جایروکوپتر است که تلفیقی از هواپیما و هلکوپتر می باشد که توسط خلبانی مجرب اماده استفاده برای مسافرین و گردشگران تور کیش خواهد بود. با جایروکوپتر تجربه ای متفاوت از پرواز برقیمت تور کیش تابستان 97 فراز خلیج فارس خواهید داشت. استفاده از این وسیله برای تمامی افراد و کوقیمت تور کیش اردیبهشت 97دکان بالای 7 سال آزاد می باشد.

گفتنی است که جایروکوپتر تنها در کلوب هوایی کیش موجود و موردقیمت تور کیش فروردین 97 استفاده است.

 

 

جایروکوپتر جزیره کیش

 

جایروکوپتر جزیره کیش

 


بادی مارینا کیش

در سواحل هتل مارینای کیش به تازگی پارک آبی احداث نموده اند که طبق استانداردهاقیمت تور کیش تابستان 97ی روز دنیا می باشد. بر روی سواحل زیبای خلیج فارس تشک هاقیمت تور کیش اردیبهشت 97ی بزرگ بادی قرار گرفته که هم اکنون فقط مختص آقایان می باشد و مسافرین عزیز تور کیش می توانند در قیمت تور کیش بهار 97کنار دوستان خود ساعت خوشی را سپری کنند در حالی که زیر پایشان ماهی های زیبا در حال شنا کردن هستند.

گردشگران و مسافران می توانند با مراجعه به هتل ماریناقیمت تور کیش فروردین 97 و پرداخت تنها 40 هزار تورمان برای یک ساعت تفریح و تایم خوشی را رقم بزنند.

 

 

بادی مارینا کیش

 

بادی مارینا کیش

 


پیست باگی کیش

یکی از تفریحات مفرقیمت تور کیش بهار 97ح جزیره کیش، پیست باگی است که قیمت تور کیش تابستان 97به طول 400 متر است که هرساله میزبان مسافرین عزیز تور کیش و باگی سواران می باشد. باگی سواران عزیز می توانند با راهنمایی مجرب و اموزش دیده حتی در سطح مسیر بیقیمت تور کیش اردیبهشت 97شتری تردد داشته باشند.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده روقیمت تور کیش فروردین 97زه مهیج را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

 

 

پیست باگی کیش

 

پیست باگی کیش

 


تم پارک آبی کیش

یکی از جاذبه هقیمت تور کیش بهار 97ای گردشگری کیش پارک آبی تم پارک است که بزرگترین پارک آبی روباز کشور است. این پارک از لوازم خارجی و مردن روز دنیا خریداری شده و ساختقیمت تور کیش اردیبهشت 97ه شده است. این پارک در منطقه پرواز ممنوع ساخته شده است و یه هیچ وجه دیدی ندارد بنابراین ورود به این پارک برای خانقیمت تور کیش تابستان 97م ها نیز آزاد است و انها می توانند حمام آفتاب بگیرند. مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده خود به این پارک ـمده و نهایت قیمت تور کیش فروردین 97 لذت را تجربه کنند.

 

 

 تم پارک آبی کیش

 

تم پارک آبی کیش

 

جاذبه های توریستی کیش


آب انبار سنتی کیش

در ایران باستان برای نگه داری آب های شیرین از آب انبارها استفاده می کردند اما امروزه با لوله کشقیمت تور کیش اردیبهشت 97ی شدن آب ها، آب انبار ها دیگر کارایی سابق را ندارند و بعضی از آنها را به عنوان میراث فرهگی یاد می کنند که از آنها آب انبار سنتی جزیره کیش است که قیمت تور کیش خرداد 97در معماری آن از بادگیرها استفاده شده است تا در هوای گرم، آبی معتدل و خنک داشته باشند. با توجه به این موضوع که امروزه آب های زیرزمینی و کارقیمت تور کیش بهار 97یز ها خشک شده اند عملا کاربرد این آب انبار نیز از بین رفته و محلی برای بازدید مسافرین و گردشگران عزیز تور کیش شده است.

در سال 1372 برای جمع آوری آب های سطحی یک  آب انبار دو قلو با 5 بادگیر با سبک معماری یقیمت تور کیش فروردین 97زدی در محدوده شهر حریره جزیره کیش ساختند. جالب است که روزنه های موجود در گنبد آب انبار حکم دستگاه تهویه هوا را ایفا می کند. گرچه امروزه مسیر آب های سطحی تغییر یافته این آب انبار مکانی جالب و زیبا خواهد قیمت تور کیش تابستان 97بود.

 

آب انبار سنتی کیش

 

آب انبار سنتی کیش

 


روستای باغو کیش

در گذشته مردمان جزیره کیشقیمت تور کیش بهار 97 در سه نقطه از جزیره (جنوب غربی، شرق و شمال شرقی ) در سه روستا سکونت داشتند که امروزه جز روقیمت تور کیش تابستان 97ستای باغو باقی خراب شده اند. در روستای باغو که تقریبا افراد کمی در آن سکنه دارند، همچنان پابرجاست و مردم آن مشغول شغل دامداری هستند. قیمت تور کیش خرداد 97

در این روستا انبوهی از درختاقیمت تور کیش اردیبهشت 97ن لار وجود دارد که به زیبایی می درخشند. با توجه به جو آب و هوایی این منطقه آهوان بسیاری زیست دارند که اخیرا با ساخت آبشخوری مختص آنها تعداد گله های آهوان نیز بیش از پیش شده است.  با توجه به تمام اینها امروزه این روستا تبدیل به منطقه توریستی و گردشگری شده است که سالانه مسافر  بسیاری برای بازدید از این روستا به جزیره سفر می کنند. 

 مسافرین تور کیش که علاقه مند به مکان های تاریخی و تماشا کردن آداب رسوم مناطق مختلف هستند می توانند از ایقیمت تور کیش فروردین 97ن روستا دیدن کنند و لذت ببرند.

 

روستای باغو کیش

 

روستای باغو کیش

 


کشتی تفریحی نوید دریا

یکی از تفریحاتی کهقیمت تور کیش خرداد 97 نباید از دست داد کشتی سواری بر روی سواحل نیلگون خلیج فارس می باشد. در این کشتی برای مسافرین عزیز تور کیش اجرای موسیقی زنده و جنگ شادی برگزار قیمت تور کیش بهار 97می گردد. مسافرین می توانند حدود دو ساعت در این کشتی اوقاتی شاد و دلچسب را قیمت تور کیش اردیبهشت 97تجربه کنند.

ساعت برگزاری اجراها در دو سانسقیمت تور کیش تابستان 97 20:30 تا 22:30 و 23:00 تا 1 بامداد می باشد و آماده ی پذیرایی از مهمانان و قیمت تور کیش فروردین 97مسافرین هستند.

 

کشتی تفریحی نوید دریا

 

کشتی تفریحی نوید دریا


ساحل مرجان کیش

یکی از ساحل های زیبای جزیره کیش که مسافرین تور کیش آن را از دست نمی دهند، ساحل مرجان است که بسیقیمت تور کیش اردیبهشت 97ار دیدنی و لذت بخش است. در کینار ساحل آلاچیق های وجود دارد تا مسافرین و میهمانان عزیز در آرامش بیشتر بقیمت تور کیش بهار 97اشند.

مسافرینی کقیمت تور کیش خرداد 97ه علاقه مند به تماشای غروب خورشید و عکاسی هستند می توانقیمت تور کیش فروردین 97ند از این ساحل دیدن کنند. همچنین ساحل مرجان مکان مناسبی برای قدم زدن و تماشای دل انگیز خلیج نیلگون فارس می باقیمت تور کیش تابستان 97شد.

 

 

ساحل مرجان کیش

 

ساحل مرجان کیش 

 

تفریحات کیش


کشتی یونانی کیش

در سال 1345 در سواقیمت تور کیش تابستان 97حل روستای باغو جزیره کیش، بومیان به طور ناگهانی شاهد حضور کشتی به گل نشسته ای شدند که طی 80 روز تلاش کاپیتان این کشتی اورینوکو برای بیرون آوردن آن بی سرانجام ماند. به دلیل اینکه عملیات بیرون کشیدن کشتی از آب قیمت تور کیش بهار 97مقرون به صرفه نبود سرنشینان به ناچار مجبور به ترک کشتی شدند .

این کشتی در سال 1322 توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متر مربع در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد. بعد از این همه سال هنوز دلیل قطعی مبنی بر غرقیمت تور کیش اردیبهشت 97ق شدن کشتی نست اما شواهد نشان میدهد که مه آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی یکی از دلایل غقیمت تور کیش خرداد 97رق شدن کشتی یونانی است.

کشتی یونانی کیش از نظر تاریخی قدمت و قیمت تور کیش فروردین 97اهمیت چندانی ندارد اما تماشای غروب خورشد از پشت این کشتی بسیار دیدنی و خاطره انگیز است. مسافران تور کیش که علاقه مند به عکاسی هستد، کشتی یونانی انتخاب مناسبی است. 

پارک ساحلی کشتی یونانی در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امکاناتی نظیر سالن آمفی نئاتر، کافه تریا، رستوران و ... آماده پذیرایی از مسافران است.

 

 

کشتی یونانی کیش

 

کشتی یونانی کیش

 


بوستان آهوان جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مکان قیمت تور کیش تابستان 97های گردشگری ایران است که سالانه تعداد زیادی توریست را به خود جذب می کند. یکی از ویژگی های این جزیره وجود آهوان بسیارقیمت تور کیش اردیبهشت 97 زیاد است که برای نگه داری از آنها وستان آهوان را احداث کردند. مساحت این بوستان دو هکتار می باشد و دارایقیمت تور کیش بهار 97 17 قفس برای انواع متعدد حیوانات است. در این بوستان آهوان به صورت آزاد و بدون محدودیت زندگی می کنند. حیوانات موجود در پارک اعم از شیر، روباه، شغال، میمون سنجابی، گوزن، آهو، اسب، پرندگان استرلیایی و ... هستند.

در بوستان آهوانقیمت تور کیش خرداد 97 انواع وسایل بازی کودکان برای سرگرمی کودکان مسافرین تور کیش موجود است تا گردشگران اوقات شاد و مفرحی را سپری کنند.

آدرس : استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابقیمت تور کیش فروردین 97ان فردوسی

 

 

بوستان آهوان جزیره کیش

 

بوستان آهوان جزیره کیش

 


پارک دلفین های کیش

یکی از مفرح ترین مکان های تفریحیقیمت تور کیش تابستان 97 جزیره زیبای کیش، پارک دلفین ها است که وسعتی به اندازه 100 هکتار دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع قرا گرفته است. پارک دلفین های کیش اولین دلفیناریوم ایران است که دارای فضای سبز و باغ پرندگان می باشد. در دلفیناریقیمت تور کیش بهار 97وم بیش از 21 نوع پستاندار دریایی اعم از دلفین، شیر دریایی شمالی و جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... وجود دارد که در استخرهایی به حجم 18000 متر مکعب نگه داری می شوند. 

همچنین این پارک دارایقیمت تور کیش خرداد 97 فضای سبزی است که شامل بیش از 100 نوع گونه گیاهی  مانند هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهانی که با توجه به وضعیت اقلیمی و آب وهقیمت تور کیش اردیبهشت 97وایی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک هستند که در نوع خود منحصر به فرد می باشند. 

با اجرای نمایش دلفین ها مسافرین تور کیش اوقات خوشی را سپری خواهند کرقیمت تور کیش فروردین 97د.

 

پارک دلفین های کیش

 

پارک دلفین های کیش

 


آکواریوم کیش

خلیج فارس دارای حیات آبزقیمت تور کیش تابستان 97ی بسیار متنوعی است که باعث شده جز یکی از پربازدید ترین مناطق گردشگری و توریستی ایران شود. یکی از مفرح ترین جاذبه های دیدنی کیش که داخل کانون هنر قرار گرفته، آکواریوم کیش است. این مکان دارای 70 نوع ماهی تزئینی است که شامل مقیمت تور کیش بهار 97اهیان آب شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان همانند مارها، تمساح ها و پرندگان کمیاب جهان می باشد.

آکواریوم کیش اولین آکواریومقیمت تور کیش خرداد 97 50 هزار لیتری مخصوص آب های شیرین و گونه های مختلف گیاهی دریایی و آبزیانی است که تاکنون ندیقیمت تور کیش اردیبهشت 97ده اید، مسافران تور کیشکه از غواصی میترسند میتوانند از دیدن ماهی های زیبا و بینظیر خلیج فارس در این آکواریوم  نهایت لذت قیمت تور کیش فروردین 97را ببرند. لازم به ذکر است که این آکواریوم زیبا سالانه یک میلیون نفر بازدید کننده دارد.

 

 

آکواریوم کیش

 

آکواریوم کیش

 

بهترین هتل های کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش میباشد که در یال 1351 ساخته شده است.این هتل از بزرگترین هتل های جنوب کشور است.تعداد اتاق های این هتل 195 است که تمام اتاق ها مجهز و بزرگ میباشند.فاصقیمت تور کیش فروردین 97له این هتل تا اسکله کیش فقط چند دقیقه است.رستوران و کافی شاپ این هتل بهترین ها را برای مسافران تور کقیمت تور کیش تابستان 97یش فراهم میکند تا مسافران بتوانند لحظات خوبی را سپری کنند.همچنین به درخواست مسافرین تور کیش ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.

امکانات هتل شایان کیقیمت تور کیش اردیبهشت 97ش:کافی شاپ،رستوران،دستگاه ATM،ترانسفر فرودگاهی،بیلیارد،فضای بیرون برای شام،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،روقیمت تور کیش بهار 97م سرویس،ماهواره،آتلیه عکاسی،آرایشگاه میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.قیمت تور کیش خرداد 97

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است.هتل شایگان در موقعیت جغرافیایی خوب است.کارکنان حرفه ای این هتل 5 ستاره با رفتار خوب و پسندیده با مسافران تور کیش دارند.اتاق های این هتل بسیار پاک و تمیز میباشند تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.رستوران هتقیمت تور کیش خرداد 97ل شایگان بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش آماده میکند تا مسافران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و میل کنند.چشم انداز این قیمت تور کیش اردیبهشت 97هتل 5 ستاره بسیار زیبا میباشد.این هتل از امکانات خوبی برخورد دار است تا مسافران تور کیش در این هتل 5قیمت تور کیش تابستان 97 ستاره استفاده کنند و لذت کافی را از بودن در این هتل ببرند. امکانات هتل شایگان کیش:استخر سرپوشیده،سونا خشک و قیمت تور کیش بهار 97بخار،سالن بدنسازی،روم سرویس 24 ساعته،اجاره ماشین با راننده و بدون راننده،اینترنت،فوتبال دستی،اقیمت تور کیش فروردین 97سپا،جکوزی،ترانسفر فرودگاهی،کافی شاپ شهنوش همراه با اجرای زنده پیانو،کافی شاپ آفتابگردان، کافی شاپ تراس دریا با چشم اندازی منحصر بفرد از آب های درخشان و سواحل نقره ای رنگ خلیج همیشه فارس،اتاق ماساژ،گیم نت،پرسنل خونگرم،بیلیارد و تنیس،چایخانه سنتی میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

 


هتل ترنج کیش

هتل ترنج از هتل های 5 ستاره جزیرهقیمت تور کیش تابستان 97 زیبای کیش قرار دارد که با بهترین امکانات از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل 5 ستاره بر روی دریا ساخته شده و دارای شیشه های در کف اتاق میباشد تا مسافران تور کیش بتوانند ماهی ها و زیر دریا را در اتاق خود ببینند و لذت ببرند.این هتل در خشکی و بر روی دریا ساخته شده است.این هتل از بهترین هتل های کیش انتخاب شدقیمت تور کیش فروردین 97ه است.به ردخواست مسافراقیمت تور کیش اردیبهشت 97ن تور کیش ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.از امکاناتی که این هتل 5 ستاره در اختیار مسافرانقیمت تور کیش بهار 97 تور کیش قرار میدهد میتوانیم به:رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه،رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه،آبمیوه و پیتزا،سالن تنیس،ماهواره،خودپرداز،رستوران فضای باز،خشکشویی، جکوزی، سالن بدنسازی،کافی شاپ،آرایشگاه، قایق سواری،اینترنت و... اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کند و لذت ببرند.فاقیمت تور کیش خرداد 97صله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه میباشد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش


هتل ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی و تفریحی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای خلیج فارس می باشد.70 درصد اتاق ها چشم اندازی روبه دریا دارند.صرف غذا در رستوران گردون به همراه موسیقی زنده در نمایی روبه دریا،لحظات آرامش بخش و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم خواهد زد.رستوران داماد  در طبقه هشتم هتل ارم دارای امکانات چند منظوره جهت استفاده از جشن ها  و میهمانی ها می باشد.همچنین سقیمت تور کیش بهار 97النی به مساحت 1200 مترمربع برای بقیمت تور کیش تابستان 97رپایی نمایشگاه و گالری وجود دارد.برای میهمانان هتقیمت تور کیش خرداد 97ل ارم از سایر امکانات شامل: آموزش قایق رانی و ماهیگیری،غواصی،باغ پرندگان،کلوپ مریم و پایاب جزیره کیش و دلفیناریوم به همراه تخفیف آماده گردیده است.زمین مینی گلف،آب دقیمت تور کیش فروردین 97رمانی،گل درمانی،استخر مخصوص کودکان،سونای خشک و بخار،پینت بال،سالن بیلیارد و اسنکر،سالن ماساژ،دو استخر مجزا مخصوص بانوان و آقایان،بوفه صبحانه،ترانسفر فرودگاه از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره کیش می باشد.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

قیمت تور کیش اردیبهشت 97

هتل های کیش


هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش است.این هتل 5 ستاره با معماری بینظیر و منحصر به فرد خود مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است.هتل داریوش چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس را دارد که از بهترین حسن این هتل بشمار میرود.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر قیمت تور کیش اردیبهشت 97روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.هتل داریوش با 2 رستوران ایرانی و فرنگی نیز از مسقیمت تور کیش تابستان 97افران تور کیش پذیرایی میکند.مسافران و گردشگرانقیمت تور کیش خرداد 97 میتوانند بهترین غذا ها را در رستوران هتل سفارش داده نوش جان کنند.اتاق های هتل بزرگ و شیک هستند و مجهز بودنشان باعث شده تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.از امکانات میتوان به:رستوران ایرانی،رستوران فرنگی،کافی شاپ،سالن آمفی تئاتر،خانه داری 24ساعقیمت تور کیش فروردین 97ته،خشکشویی،لباسشویی،تهویه مطبوع،امکانات ورزشی در آب،اینترنت،بیلیارد،پینگ پنگ،دوچرخه سواری،ماساژ تایلندی،سالن بدنسازی،روم سرویس 24 ساعته،آزانس مسافرتی،ترانسفر،کارکنانی مسلط به زبان انگلیسی،کافی نت،ساحل اختصاصی اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و لذت بقیمت تور کیش بهار 97برند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم جز هتل های 4 ستارهقیمت تور کیش خرداد 97 بوده با تغیرات و بازسازی که روی آن انجام گرفت جز دسته هتل های 5 ستاره قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.از مهمترین حسن های این هتل مجهز بودن اتاق ها است.خدمه مهربان هتل نیز 24 ساقیمت تور کیش فروردین 97عته در حال کمک رساتی و خدمت به مسافران تور کیش میباشند.امکاناتی که این هتل برای مسافران تور کیش آماده کرده میتوانیم به:اینترنت داخل اتاق،سرویس چای و قهوه روزانه،روشنایی، تهویه مطبوع،سرویس بهداشتی ایراقیمت تور کیش اردیبهشت 97نی،کافی شاپ،خودپرداز،ترانسفر فرودگاهی،سرویس اسپا،سیستم هوشمند،مینی بار،آرایشگاه اشاره کنقیمت تور کیش تابستان 97یم که مسافران تور کیش میتوانند از این امکانات استفاده کنند و لذت ببرند.مسافران تور کیش مطمئنا میتوانند در این هتل اقامت رویایی را تجربه کنندقیمت تور کیش بهار 97.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون از هتل های 5 ستاره کیش است.این هتل 5 ستاره با نمای زیبا و سفید در میدان داریوش قرار دارد و با ارائه بهترین امکانات از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.هتل گامبرون در شرقیمت تور کیش اردیبهشت 97ق جزیره کیش در نزدیکی دریا قرار دارد.اتاق های هتلقیمت تور کیش خرداد 97 گامبرون بسیار پاک و تمیز میباشد و دارا بودن امکانات از حسن های این هتل بشمقیمت تور کیش تابستان 97ار میرود.

از امکانات هتل گامبرون که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند نیز میتوانیم به:سالن بیلیارد،روم سرویس،لاندری،خدمات پزشکی،زمین تنیس،باشگاه بقیمت تور کیش فروردین 97دنسازی،ماهواره،اینترنت وای فای،آرایشگاه مردانه و زنانه،قایققیمت تور کیش بهار 97 سواری،خشکشویی،عابر بانک،استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز اشاره کرد.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل گامیرون کیش

هتل گامیرون کیش


هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش از هتل های 5 ستاره این قیمت تور کیش خرداد 97جزیره حساب میشود.کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل شبانه روزی در حال خدمت به مسافران تور کیش میباشند.هتل پالاس دارای اتاق های تمیز و پاک میباشقیمت تور کیش اردیبهشت 97ند.مسافران تور کیش میتوانند از استخر،اینترنت،فروشگاه،رستوران،ترانسفر فرودگاهی،کافی شاپ استفاده کنند و لحظاقیمت تور کیش بهار 97ت خوبی را داشته باشند.اینقیمت تور کیش فروردین 97 هتل 15 طبقه میباشد و در آخرین طبقه سینما و نمایشگاه هنری وجود دارد.قیمت تور کیش تابستان 97

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش