تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

بازارهای کیش


پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش 95

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش بهار 95می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهایی برای تفریح کودکان مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگرانتور کیش خرداد 95جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافرانتور کیش بهار 95به ارمغان آورده اس

 

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 

خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

 

  • تور استانبول اردیبهشت 95
  • تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95
  • تور استانبول خرداد 95
  • هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

    هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

    -گرند-لیزا-استانبول.gif

    امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

    رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

    -گرند-لیزا-استانبول-1.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-2.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-3.gif

    جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

    هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

    -کچیک-استانبول.gif

    سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

    رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

    -کچیک-استانبول-لابی.gif

    -کچیک-استانبول-رستوران.gif

    -کچیک-استانبول-اتاق.gif

    -کچیک-استانبول-1.gif

     جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    رستوران های خوب مالزی


    رستوران های زنجیره ای حاجی ساموری

    یکی از غذاهای پر طرفدار در میان مالایی ها، ساته یا ساتِی است (Sate) این غذا که به شیوه ی کباب های ایرانی روی منقل و زغال درست می شود، شامل تکه های کوچک گوشت است تور مالزی خرداد 95(گوشت گاو، گوسفند، مرغ، خرگوش، جگر مرغ،و جگر گاو) که به سیخ های کوتاه چوبی کشیده شده اند و با یک سس تند درست شده از فلفل قرمز خالص و یک سس شیرین درست شده از بادام زمینی و تکه های کوچک برنجی که به نحوی خاص پخته و فشرده شده است (به شکل مسقطی) و پیاز و خیار سرو می شود.تور مالزی خرداد 95اگر می خواهید به یکی از رستوران های محلی بروید و این غذای بسیار خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید، معروف ترین رستورانی که ساته های آن بسیار مشهور است، حاجی ساموری (Hj Samuri sate) است که شعب متعددی در مالزی دارد و یکی از اصلی ترین آنها در Kajang است (کنار استادیوم کجنگ). این رستوران دو طبقه، بسیار بزرگ است و غذا را خیلی سریع سرو می کند و البته غذاهای مالایی دیگری هم دارد.

    رستوران های زنجیره ای چیلیز مالزی

    اگر می خواهید یک غذای هیجان انگیز با طعم غذاهای غربی و نه مالایی نوش جان کنید،تور مالزی خرداد 95 به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای چیلیز بروید، در اینجا شما می توانید غذاهای خوشمزه ای با دورچین های بسیار خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و تقریبا برای هر دو نفر، یک غذا کافی است. برای مثال برای 3 نفر، دو غذا حتما کافیست (اگر یکی از افراد خانم باشد غذا زیاذ هم می آید!!) راستی! نوشیدنی های این رستوران "ریفیل" است و شما می توانید تا جا دارید، آبمیوه بخورید که شامل آب پرتقال و آب سیب، آب گواوا، انبه و گوجه فرنگی می باشد.سس سفید مخصوص این رستوران طعمی بین طعم ماست چکیده و خامه دارد که بسیار خوش طعم است. یعنی چون با ذائقه ما ایرانی ها جور است اغلب ایرانی ها این سس را سفارش می دهند. در مورد اینکه در این مکان باید از قبل جا رزرو کنید شک نکنید!روند جا رزرو کردن در شعبه میدولی مثلا به این شکل است که گردشگران تور مالزی خرداد 95 باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از تمایل به خوردن غذا، به رستوران بروید و اسمتان را بنویسید و بعد از خالی شدن جا به شما تماس می گیرند که می توانید برای میل نمودن غذا به رستوران مراجعه کنید!

     تور استانبول

    تور استانبول 95

    تور استانبول لحظه آخری

    تور استانبول تعطیلات 

     هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، تور استانبولدولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

    تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 
    بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

    هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور , اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی ,فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی , بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع ,اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده , قهوه , چای در لابی , فکس تور استانبول, فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip , مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر ,روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش, ضیافت , صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

     

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

     

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

    از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

     

    خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

     

  • تور استانبول اردیبهشت 95
  • تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95
  • تور استانبول خرداد 95
  • هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

    هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

    -گرند-لیزا-استانبول.gif

    امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

    رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

    -گرند-لیزا-استانبول-1.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-2.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-3.gif

    جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

    هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

    -کچیک-استانبول.gif

    سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

    رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

    -کچیک-استانبول-لابی.gif

    -کچیک-استانبول-رستوران.gif

    -کچیک-استانبول-اتاق.gif

    -کچیک-استانبول-1.gif

     جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل های خوب استانبول


    هتل د پلازا استانبول

    هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از تور استانبول لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. تور استانبول هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول تامین نماید .    

    امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ،تور استانبول گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ،تور استانبول صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

    هتل د پلازا استانبول

    هتل د پلازا استانبول

     

    هتل د پلازا استانبول

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

     هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، تور استانبولدولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

    تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 
    بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

    هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور , اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی ,فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی , بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع ,اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده , قهوه , چای در لابی , فکس تور استانبول, فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip , مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر ,روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش, ضیافت , صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

     

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

    هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

     

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

    از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

     

    خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

     

  • تور استانبول اردیبهشت 95
  • تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95
  • تور استانبول خرداد 95
  • هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

    هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

    -گرند-لیزا-استانبول.gif

    امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

    رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

    -گرند-لیزا-استانبول-1.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-2.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-3.gif

    جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

    هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

    -کچیک-استانبول.gif

    سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

    رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

    -کچیک-استانبول-لابی.gif

    -کچیک-استانبول-رستوران.gif

    -کچیک-استانبول-اتاق.gif

    -کچیک-استانبول-1.gif

     جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    رزرو هتل در آنتالیا تابستان 95


    هتل رویال آدم و حوا

    هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

     

    از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

     

    مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در هتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

     

    هتل بوتانیک لارا آنتالیا

     تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

    هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است.تور آنتالیا تابستان 95 اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

    این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

    در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

    از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

    تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

     

    خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

     

  • تور استانبول اردیبهشت 95
  • تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95
  • تور استانبول خرداد 95
  • هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

    هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

    -گرند-لیزا-استانبول.gif

    امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

    رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

    -گرند-لیزا-استانبول-1.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-2.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-3.gif

    جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

    هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

    -کچیک-استانبول.gif

    سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

    رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

    -کچیک-استانبول-لابی.gif

    -کچیک-استانبول-رستوران.gif

    -کچیک-استانبول-اتاق.gif

    -کچیک-استانبول-1.gif

     جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    دیدنی های آنتالیا


    آکواریوم آنتالیا

    تور آنتالیا آکواریوم

    آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و از بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است.تور آنتالیا تابستان 95ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و آفیس های اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر تول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تابستان 95 به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند و بعد به مرکز خرید بروند و هرچه می خواهند تهیه کنند و از خرید خرید خود لذت ببرند.

    تور آنتالیا آکواریوم

    یک مجسمه ساز ایتالیایی به نام بندتی مخزن اصلی این آکواریوم را با لاشه های زیر ریایی , یک هواپیما به اندازه واقعی و کشتی و طراحی کرده است. طرح های دیگر هم یک ماشین غرق شده , مقبره های مصری که سبک هستند و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 95 که هیجان را دوست دارند بدانند که می توانند با پوشیدن لباس غواصی در این آکواریوم شنا کنند و از بودن در کنار ماهی ها و کوسه های کوچک لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند. گردشگران به راحتی می توانند این کار را انجام دهند زیرا فضای بالای آکواریوم دارای هوای آزاد می باشد و در تمام مدتی که مشغول غواصی هستند تور آنتالیا تابستان 95یک لیدر شما را همراهی می کند و مراقب شما می باشد پس خونسردی خود را حفظ کنید و از این تفریح پر هیجان خود نهایت لذت را ببرید.

    تور آنتالیا آکواریوم

    مسافران تور آنتالیا تابستان 95 بدانند که در این آکواریوم زمین بازی برای کودکان وجود دارد و می توانند از سینماهای کوچک آکواریوم , سواری های تفریحی و کنسول های بازی استفاده کنند ولذت ببرند. تور آنتالیا تابستان 95جالب است بدانید که این آکواریوم دارای یک سالن برف به بزرگی 1500 متر مربع می باشد که بزرگترین سالن برفی جهان می باشد. این سالن دارای دمای ثابت منفی 5 درجه سانتی گراد است و متشکل از چند کلبه اسکیمویی و خانه بابا نوئل است. یک کافه هم در این سالن وجود دارد که می توانید در ین کافه بشینید و یک نوشیدنی گرم بنوشید و لذت ببرید. مسافران و گردشگران عزیزتور آنتالیا تابستان 95 با دیدن از این آکواریوم می توانند سفر بی نظیری را تجربه کنند.

    تور آنتالیا آکواریوم

     

    بلدیبی آنتالیا

    منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا تابستان 95از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 

    آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

     تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

    آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا تابستان 95در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

    تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

     

     

    لابی هتل پرا پالاس استانبول

    رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

    رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

     

    امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

     سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

     

  • تور استانبول اردیبهشت 95
  • تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95
  • تور استانبول خرداد 95
  • هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

    هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

    -گرند-لیزا-استانبول.gif

    امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

    رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

    -گرند-لیزا-استانبول-1.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-2.gif

    -گرند-لیزا-استانبول-3.gif

    جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

    هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

    -کچیک-استانبول.gif

    سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

    رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

    -کچیک-استانبول-لابی.gif

    -کچیک-استانبول-رستوران.gif

    -کچیک-استانبول-اتاق.gif

    -کچیک-استانبول-1.gif

     جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.