تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

هتل آرماس ریزورت آنتالیا


هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت در سال 2006 در زمینی به وسعت 7000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا با 285 اتاق و 600 تخت برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا ساخته شد و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که در فاصله 300 متری از هتل قرار دارد و به مسافران تور آنتالیا شاتل رایگان ارائه می دهد. هتل آرماس دارای 4 رستوران, 4 که فه و کافی شاپ , حمام ترکی, سونا خشک, سونا بخار, جکوزی, سالن بدنسازی, استخر, پارک آبی, واکس, روزنامه, ترانسفر, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات گردشگری تور آنتالیا, خدمات بلیط, گشت شهری, پارکینگ, اینترنت رایگان و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر 45 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 55 کیل.متر می باشد. در سفرتان بهآنتالیا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

اتاق هتل آرماس ریزورت آنتالیا

لابی هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا


هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه مر آنتالیا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد و همچنین ساحل کمر نیز در نزدیکی هتل لابادا بیچ می باشد. هتل لابادا دارای 391 اتاق به صورت: 159 اتاق استاندارد, 12 اتاق دلوکس, 8 جونیور سوئیت, 2 سوئیت, 2 کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین می باشد. هتل دارای دو رستوران با غذاهای مدیترانه ای و دریایی, دارای 5 کافه, استخر, سونا, جکوزی, والیبال ساحلی, تنیس, سینما, سیرک, خدمات گردشگری تور آنتالیا, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, حمام آفتاب, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, شاتل, ترانسفر, برنامه های تفریحی شبانه, واکس, روزنامه, اینترنت و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد.

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا


هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد که امکانات آل ارائه می دهد تا شما مسافران عزیز تور آنتالیا اقامت خوشی را تجربه کنید. این هتل 8 طبقه با 56 اتاق و در مرکز شهر آنتالیا در 200 متری تفرجگاه ساحلی شهر آنتالیا و در نزدیکی هتل رامادا پلازا قرار دارد. در سفرتان به آنتالیا امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل مادی استارت آنتالیا

اتاق هتل مادی استارت آنتالیا

هتل زل آنتالیا


هتل زل آنتالیا

هتل زل یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا با 47 اتاق, دو استخر, رستوران در بام هتل, 3 بار, در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه, 8 کیلومتری ایستگاه اتوبوس, 100 متری ساحل کنیالتی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و می خواهید با هزینه ای نه چندان زیاد در یک هتل خوبو با امکانات اقامت داشته باشید با تور آنتالیا همراه شوید و با اقامت در این هتل به هدف خود برسید و سفر خود را پر از خاطره کنید.

هتل زل آنتالیا

اتاق هتل زل آنتالیا

بار هتل زل آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک آنتالیا


هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

هتل سوسسی در سال 2009 با 554 اتاق و یک ساحل اختصاصی, دو استخر آبگرم با سقف شیشه ای, سالن بولینگ, سالن یوگا و ... برای راحتی و آرامش مسافران تور آنتالیا ساخته شد. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا به حساب می آید که به صورت فول امکانات آماده پذیرایی از تمامی مهمانان و مسافران آنتالیا می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: شاتل, ترانسفر, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, خدمات 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات گردشگری تور آنتالیا, پذیرش 24 ساعته و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما فراهم می شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفری پر از خاطره را پشت سر بگذارید.

هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک آنتالیا