تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

رستورانهای معروف کیش

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران پدیده شاندیز واقع در نزدیکی مرکز خرید پدیده در غروب کیش  با ظرفیت 2000 هزار نفر و همراه با موزیک زنده و ترانسفر رایگان آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش و کیشوندان عزیز و همچنین آمادگی برگزاری مراسم و جشن در تور کیش نوروز 95 می باشد .رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن در تور کیش معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . صرف غذا در این رستوران را در تور کیش فراموش نکنید.به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی تور کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را نزد مسافران تور کیش دو چندان کرده است .

 

 

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است.در تور کیش نوروز 95  شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.در تور کیش حتما به این رستوران بروید.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .در تور کیش رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز در تور کیش می باشد .

 

 


هتلهای زیبا کیش

هتلهای زیبا کیش

هتل فلامینگوی کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث گردیده است.هتل چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش و با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. هتل فلامینگو با موقعیت استثنایی جغرافیایی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای مسافران تور کیش آسان نموده، که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت برای خرید در تور کیش نوروز 95  و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.طراحی ساختمانی هتل فلامینگو در کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که در مجموع دارای 202 اتاق و سوئیت در تور کیش می باشد.همچنین فضاهای جانبی هتل و امکانات برای مسافرین تور کیش عبارتند از:

دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر, سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر, اتاق ملاقات مخصوص نشستهای تجاری با گنجایش 15 نفر,نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه آسانسورهای 12 نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره زیبای کیش ویژه گردشگران تور کیش ,بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف شامل مدیریت امور مالی، رزرواسیون، مدیریت پذیرش و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی و ....

 

 

 

 

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها در تور کیش دیدن فرمائید. این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد.  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره تور کیش برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل در تور کیش به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش در تور لحظه آخری کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته در تور کیش ، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

 

 


مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است.در تور لحظه آخری مشهد حتما از اینجا خرید کنید. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، متراژ بسیار بزرگ, امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور برای راحتی گردشگران تور مشهد نوروز 95 ، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مسافران تور مشهد اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی برای مسافران تور مشهد اسفند 94 است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.خرید از این مجتمع در تور لحظه آخری مشهد سرشار از لذت می باشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… در تور مشهد تعطیلات عید 95 می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… برای مسافران تور مشهد در طبقه همکف قرار دارد.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

مجتمع تجاری پروما در مشهد

 

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل جنت مشهد یکی از نوسازترین هتل های مشهد است و بدلیل اینکه از هتل های نزدیک حرم می باشد ، در تور مشهد بسیار مورد توجه زائرین قرار میگیرد . این هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و مراکز خرید متعددی در اطراف آن واقع شده است . خدمات ممتاز و سرویس دهی ویژه توسط افراد کار آمد از ویژگی های هتل جنت مشهد در تور مشهد تعطیلات زمستان 94 می باشد .هتل جنت مشهد دارای رستوران با ظرفیت 300 نفر با منوی غذای بوفه آزاد و سالاد و دسر به صورت بوفه و کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای سرد و گرم و… است تا با شایسته ترین خدمات در خدمت زائرین گرامی تور مشهد نوروز 95  باشد.هتل جنت شامل 80  اتاق های استاندارد و سوئیت مدرن می باشد که دارای طراحی و دکوراسیونی متفاوت بوده که با وسایل مدرن و مبلمانی راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب تزیین گشته اند . تمام اتاقهای هتل جنت مشهد برای گردشگران تور مشهد زمستان 94 مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی ، حمامی مجهز به دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند . همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل جنت از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مشهد برخوردار باشند .

 

 

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد 95 که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد بهمن 94 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد


دیدنی های معروف در دبی

دیدنی های معروف در دبی

 

 

برج ساعت دیره دبی نام یک میدان در دبی و از جاذبه های گردشگری تور دبی می باشد که توسط مهندس ادگار بابلیک در خارج از کشور طراحی شده و توسط یک سازنده محلی ناشناخته در سال 1964 ساخته شد. هم اکنون منطقه اطراف فلکه برج ساعت از نظر تجاری دارای اهمیت قابل توجهی است.در تور دبی تعطیلات بهمن 94 از این برج دیدن کنید. این میدان در منطقه شرقی دبی به نام دیره واقع شده است.میدان ساعت دیره خیابان‌های ام‌هریر، المکتوم و ابوبکر را به هم متصل می‌کند. برج ساعت دیره در بین فارسی‌ زبانان بیشتر با نام میدان ساعت شناخته شده است .برج ساعت دیره از سال 1972 در خارج از کشور به عنوان یک نماد دبی برای بازدید در تور لحظه آخری دبی  مرمت شد.در محوطه اطراف برج ساعت دیره دفاتر بسیار مهم تجاری که شامل خطوط هوایی بزرگ بین المللی فعال در دبی است قرار گرفته اند.

 

 

 

 

دهکده جهانی در دبی یکی از مقاصد گردشگری و فرهنگی منحصر به فرد در دبی می باشد که در سال ۱۹۹۷ روبه روی شهرداری دبی تاسیس شد و بعدها از آن جا به فستیوال سیتی دبی منتقل شد. تا اینکه در سال ۲۰۰۵ به طور دائم به خروجی جاده ۳۷ امارات منتقل شد. در طول ۱۵ سال گذشته این مرکز طیف وسیعی از انواع امکانات تفریحی و سرگرمی به بیش از میلیون ها گردشگر تور لحظه آخری دبی ارائه می کند. این مرکز دارای فروشگاه ها و مراکز خرید نیز می باشد و در 5 ماه از سال آماده استقبال از مسافران تور دبی می باشد. در سکوها و غرفه های ویژه هر کشور از سرتاسر دنیا فرهنگ ، نمایش ها ، جاذبه ها و اقلام و غذاهای خود را برای فروش عرضه می کنند. برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان در تور دبی تعطیلات زمستان 94 در بازدیدهای متعدد موارد بسیاری وجود دارد.