تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

هتل 4 ستاره آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کیش، در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبایکیش واقع شده. نزدیکی به بازارهای اصلی شهر نظیر: بازار ونوس و  بازار مریم، بازار زیتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: اسکله بزرگ تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش های دریایی و غیره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعیتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و… . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

کیفیت هتل لوتوس کیش؟

کیفیت هتل لوتوس کیش؟

هتل لوتوس تور کیش 94 در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش واقع شده و در گروه هتل های 4 ستاره جزیره قرار دارد. این هتل در سال 1383 ساخته شده و مساحت آن 5000 متر مربع است. این هتل 3 طبقه است و در مجموع 152 اتاق برای میهمان تور کیش 94 وجود دارد. فضای سبز این هتل مساحتی بالغ بر 1200 متر مربع است. ساحل دریا با این هتل 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 8 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش فرودگاه قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، لاندری، آسانسور، رستوران، خدمات خانه داری، لابی، کافی شاپ، ترانسفر رایگان فرودگاه ویژه مسافران تور کیش 94 و… اشاره داشت.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . نمای بیرونی


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . رستوران هتل


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . اتاق هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل لوتوس کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

کیفیت هتل پارس نیک کیش؟

کیفیت هتل پارس نیک کیش؟

هتل پارس نیک تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش وجود دارد. این هتل در زمینی 4.230 مترمربع احداث شده است. هتل پارس نیک دارای 35 اتاق و 150 تختخواب می باشد. فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین بازارهای جزیره و دریا نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکاناتی که هتل برای رفاه میهمانان قرار داده است می توان به لابی برای مسافران تور کیش، رستوران، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سیستم خنک کننده، کافی شاپ، یخچال، ماهواره، سرویس فرنگی، پارکینگ ویژه مسافران تور کیش 94 و… اشاره داشت.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش . نمای بیرونی


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش . نمای بیرونی


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش . لابی هتل


برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سرویس دهی این هتل پیشنهاد میشود از نظر مسافران در مورد هتل پارس نیک کیش بازدید نمایید. نظر مسافرانی که پیش از این در این هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبی را در مورد نحوه پذیرایی و همچنین کیفیت هتل در اختیار شما قرار میدهد .

 مطالب مرتبط:

هتل 3 ستاره آکرا استانبول

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به صورت پیاده 8 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری و آتاتورک سابیها گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

_آکرا_استانبول.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و…

_آکرا_استانبول_1.jpg

_آکرا_استانبول_2.JPG

_آکرا_استانبول_3.jpg

_آکرا_استانبول_4.jpg

 

درباره استانبول

درباره استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.

.jpg

استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی می‌باشد. آن تقریباً ۲۰ درصد از کار صنعتی ترکیه و ۳۸ درصد از فضای کاری صنعتی ترکیه را شامل می‌شود. بعلاوه ۵۵درصد از تولیدات شهر ترکیه از تجارت و دادوستد و ۴۵ درصد از دادوستد کشور از عمده فروشی و ۲/۲۱ درصد تولیدات ترکیه از فرآورده‌های انبوه ملی بدست می‌آید. ۴۰ درصد از مالیات‌های جمع آوری شده در ترکیه و ۵/۲۷ درصد از محصولات ملی ترکیه‌است. تا سال ۱۹۸۰، تولید ناخالص ملی استانبول بطور میانگین در یک سال ۵ درصد رشد داشته‌است.
امروزه استانبول مرکز صنعتی ترکیه است. بسیاری از نقشه ها و طرح های تولیدی اصلی در شهر متمرکز شده است. استانبول و ایالات اطراف آن کتان، میوه، روغن زیتون، ابریشم و تنباکو تولید می‌کنند. فرآورده‌های غذایی، تولید منسوجات، محصولات روغنی، مواد لاستیکی و فلزی، چرم، مواد شیمیایی، الکترونیکی، شیشه ای، ماشینی، کاغذ و محصولات کاغذی از تولیدات صنعتی مهم شهر می‌باشند.

 Sultanahmet-Cami.jpg


چشم انداز اصلی دیگر از اقتصاد استانبول گردشگری و جهانگردی است. هزاران هتل و صنعت‌های دیگر مرتبط با جهانگردی در استانبول وجود دارد که به گردشگران و بازدیدکنندگان به طور حرفه‌ای خدمت می‌کنند.

becauseofyou_silhouette_of_istanbul_by_selebant.jpg

آب و هوا  

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوایاستانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه سلسیوس (۴۶ درجه فارنهایت) و ۹ درجه سلسیوس (۵۰ درجه فارنهایت) است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ سلسیوس (۸۲ درجه فارنهایت) شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده دراستانبول ۴۰٫۵درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی باد خیز است و به طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد