تور مشهد

گردشگری

تور مشهد

گردشگری

بلیط پاریس

بلیط هواپیما تهران پاریس فرانسه ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از خطوطی است که در کنار تمام خطوط مسیر تهران و پاریس در حال خدمت رسانی به مسافران است. بدین منظور می توانید با تکیه بر اطلاعات زیر بلیط تهیه کنید

بلیط فرانسه با ایرلاین ایران ایر

مبدا : تهران

مقصد : پاریس

ساعت پرواز تهران تا پاریس :                                       5 ساعت و 45 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا پاریس :                                          4221 کیلومتر

قیمت بلیطپاریس با هواپیمایی ایران ایر :                       13,212,000  ریال

بلیط هواپیما پاریس با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

 

گروهی از بازرگانان ایرانی در سال ۱۹۴۲، نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانین ایرویز تأسیس نمودند تا اولین بلیط پرواز ایرانی صادر شود . این شرکت به جابجایی مسافر و بار  و فروش بلیط در مسیرهای داخلی و منطقه‌ای می‌پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری نیز به اروپا انجام می‌داد. ناوگان آن از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی ۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای دی سی ۴ و ویسکانت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد و فروش بلیط های آن افزایش یافت.

 

در سال ۱۹۵۴، یک شرکت هواپیمایی خصوصی دیگر به نام پرشین ایرسرویسز (پاس) در تهران تشکیل شد. پاس فعالیت‌های خود را در زمینه حمل بار آغاز کرد و بعدها به حمل مسافر و فروش بلیط  در مسیرهای داخلی منتهی به تهران نیز پرداخت. این شرکت در سال ۱۹۶۰ پروازهای بین‌المللی خود را در مسیرهای اروپایی آغاز نمود. اینبلیط ها شامل تهران-لندن، تهران-پاریس، تهران-ژنو و تهران-بروکسل می‌شد. این پروازها با استفاده از هواپیماهای دی سی ۷ اجاره شده از شرکت سابنا انجام می‌گرفت.

در روز ۲۴ فوریه سال ۱۹۶۲، دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرسرویسز در یکدیگر ادغام شده و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با نام بین‌المللی ایران ایر (IRAN AIR) تأسیس گشت. این شرکت ملی اعلام شد و تمام امکانات و پرسنل دو شرکت مذکور را در اختیار گرفت. در همان زمان نشان هما برای این شرکت تازه تأسیس طراحی گشت و بر روی بلیط ها نقش بست .

هما پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز ویسکونت و آورویورک آغاز نمود و در سال ۱۹۴۶ به عضویت کاملیاتا در آمد.

بلیط اطلس جت

هواپیمایی اطلس جت در سال 2001 در استانبول آغاز به کار کرد و دارای هواپیماهای ایرباس و بوئینگ میباشد و طول عمر هواپیماهای اطلس جت برای  بلیط های آن کمتر از 15 سال میباشد. 

مقصدهای فعلی بلیط های  هواپیمایی اطلس جت ترکیه :
1.تهران استانبول تهران - سلیمانیه و اربیل عراق – قبرس شمالی ترک فرودگاه ارجان - پرواز داخل ترکیه ( استانبول – انتالیا – میلاس بدروم – ایغدیر – وان – قاضی انتب – دالامان – کایسری ) 

 بلیط های ارزان قیمت تهران به مقصدهای اطلس جت را میتوانید با ارزان ترین قیمت از دفتر فروش اصلی این شرکت (سفرهای 5 ستاره) 

برای مسافرینی که به ترکیه مسافرت می کنند ، هواپیمایی اطلس جت نامی آشناست . علاوه بر پروازهای چارتر که این شرکت هواپیمایی در سالهای اخیر بین شهر های مختلف ایران و ترکیه برقرار کرده است ، یکی از مشهورترین ایرلاین های داخلی در ترکیه میباشد . اطلس جت در سال 2001 میلادی و با 2هواپیمایی بوئینگ شروع به فعالیت نموده است.

و اکنون با در دست داشتن ناوگانی از ایرباسهای مدرن 320 و321 و330 به فعالیت خود ادامه می دهد. 

از ویژگیهای بسیار مهم این هواپیمایی سرویس   بلیط اتوبوس رایگان است که به مسافرین خود ارائه می دهد اگر به وب سایت این هواپیمایی مراجعه نمایید جدولی را می بینید که مسیر هایی را که شامل ترانسفر رایگان می گردند ذکر شده است.
به علاوه این هواپیمایی در مسیر سیستم پذیرایی نیز دارد و درمقایسه با هواپیمایی های دیگر از نرخ مناسبی برخوردار است.
درحال حاضر  بلیط پرواز ازتهران در مسیرهای استانبول، آنتالیا، ازمیر، بودروم، دالامان، ارجان(قبرس)، لندن و... با قیمتهای مناسب برقرارمیباشد. 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

هتل ریکسوس لارس از بهترین هتل های 5 ستاره سواحل ماسه ای لارا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه و 1 کیلومتر تا نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد. آنچه که باعث شهرت این هتل شده استخر روباز آن می باشد که نظر مسافران تور آنتالیا خرداد 94 را به خود جلب کرده است.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که گردشگران عزیز می توانند از هوای پاکیزه آن لذت ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این آنچه که زیبایی این هتل را دوچندان می کند جنگل های زیبا و سرسبز اطراف آن است که هتل را محاصره کرده است. مسافران عزیز تور آنتالیا خرداد 94 می توانند با اقامت در این هتل از فضای زیبا آن و هوای پاکیزه سواحل مدیترانه نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

 

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا تابستان 94   با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و....  اشاره کرد که مسافرانتور آنتالیا تابستان 94 می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

پارک آبی آکوالند یکی از زیباترین مجموعه های آبی شهر توریستی آنتالیا می باشد. این پارک آبی در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی نیز می باشد واقع شده است. این پارک آبی دارای سرسره های آبی زیادی می باشد که بسیار هیجان انگیز هستند و مسافران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 می توانند لحظات خوبی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

لازم به ذکر است که پس از انجام بازی های آبی و سر خوردن از روی سرسره های آبی می توانید به تماشای برنامه های زنده و مسابقه های پر هیجان و با مزه بپردازید. همچنین در منطقه ای مجزا و دریک زمان مشخصی می توانید به تماشای حرکات نمایشی دلفین ها بشینید و نهایت لذت را ببرید. مسافران تور آنتالیا ماه رمضان 94 با رفتن به این پارک آبی می توانند لحظات پر هیجان و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند